Eindelijk bewezen

Wat we eigenlijk al lang wisten :
Uit de Morgen van gisteren :
OP CAFE GAAN IS GOED VOOR HET BREIN
Onderzoekers van het University College London hebben ontdekt dat op café gaan goed is voor de geest. De onderzoekers legden een verband tussen wat 10.000 mensen in hun vrije tijd deden en hoe het met hun mentale vaardigheden gesteld was. Wie regelmatig op café gaat heeft betere sociale vaardigheden.
Cafégangers zijn verbaal vaardiger en kunnen beter rekenen dan wie bijvoorbeeld als hobby tuinieren of schilderen heeft. Wie zijn geest scherp wil houdenmoet naar het theater, kunstgalerijen of musea. Ook lezen en naar muziek luisteren helpen de geest actief te houden.
De onderzoekers benadrukken dat de sociale vaardigheden die cafégangers hebben niet het gevolg zijn van het effect van alcohol.

En ik zit veel op café :!: :-) :-) :grin:

Share

One thought on “Eindelijk bewezen

  1. ik ga veel op café, lees regelmatig en luister constant naar muziek, no wonder da mijn geest zo scherp staat :p